onsdag 17 juni 2009

Mina killar är här!

Av förklarliga skäl har jag haft viktigare saker för mig än att blogga. Mina killar har kommit till öjn! Det är så skönt att ha dem här och nu känns det ännu mer rätt att vara här.

Vi har gått långpromenader, ätit gotlandssparris, försökt köpa rökt fisk (men den var slut, bättre lycka nästa gång). Dessutom har vi varit ut till Ynge, där vi ska fira midsommar, för att se att vi hittade. Där fanns världens finaste utsikt. Jag blev kär! Så otroligt vackert. Annars har vi mest tagit det lugnt och njutit av att vara tillsammans igen… Åååååååååh, sötsliskigt jag vet, men så är det att vara kär!

Mamma jobbar sin sista dag idag, ever! Vilken grej att gå i pension. Har så svårt att föreställa mig vad jag skulle göra med all tid. Ffa efter den här våren då det faktiskt har varit så. Ok lite annorlunda press med att vara arbetslös, men ändå. Min älskade mamma är dock väl värd att få vila nu. Så som hon har slitit i alla år så blir det nog skönt att få ta hand om sig själv ett tag.

Annars då? Jo, tack. Det flyter på. Känner mer och mer för varje dag att jag faktiskt börjar få koll på det här med projektlederiet och bingo. Skönt att börja kunna komma med nlägg och säga andra saker än… jaha, okej och absolut J

Idag blir det inhandlande av proviant för midsommarafton och sen mer mys. Ska nog hinna med en långpromenad också. Måste ju jobba inför beach 2010 (för sent för 09)!
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar